luni, 15 august 2011

Google impune reguli stricte. Ce trebuie să faci ca să nu ţi se șteargă contul

Google impune reguli stricte. Ce trebuie să faci ca să nu ţi se șteargă contul
Google  impune reguli stricte. Ce trebuie să faci ca să nu ţi se șteargă contul Recent lansata reţea de socializare a celor de la Google vine cu câteva reguli stricte care nu le vor mai permite diferiţilor utilizatori să își asume alte identităţi decât cea adevărată. Dacă Google descoperă că utilizatorii nu își folosesc numele real, aceștia au la dispoziţie patru zile pentru a corecta acest lucru sau vor rămâne fără contul de Google , notează Daily Mail.
Compania impune această nouă regulă pentru ca utilizatorii să relaţioneze la fel ca în viaţa reală și să își poată identifica adevăratele cunoștinţe după numele adevărat. Managerul echipei Google , Saurabh Sharma, a făcut acest anunţ public pe pagina oficială a reţelei, cât și pe YouTube. "Dacă observăm că numele profilului tău nu se supune regulamentului nostru, îţi oferim 4 zile în care poţi modifica acest lucru înainte să luăm alte măsuri. Măsurile despre care vorbesc înseamnă închiderea contului de Google ", a declarat Sharma.

Veștile din partea Google au supărat marea majoritate a utilizatorilor. "Am să scot Google de pe lista activităţilor mele de pe Internet. Sunt multe motive pentru care folosesc un pseudonim, unul dintre ele fiind siguranţa personală. O lungă vreme ne-am învăţat copiii să nu își folosească numele reale pe Internet din motive de siguranţă. Iar acum înţeleptul Google decretează o regulă prin care spune că acceptă numai utilizatori care își completează numele real. La revedere, Google", a comentat utilizatorul Gwwddonaid pe YouTube. Un alt utilizator a postat: "Sigur, o să vă dau cu mare plăcere numele meu real, îl puteţi păstra, slava, orice, puteţi să îl pasaţi firmelor de publicitate, e ok. Dar nu sunt de-acord ca numele meu real să apară afișat pentru toţi. Pur și simplu nu îl folosesc în relaţionarea cu oamenii pe Internet, nu sunt eu, nu îmi place, nu am să o fac".

Autor: Gandul
Sursa: www.gandul.info  Luni, 15 August 2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu