marți, 22 februarie 2011

Macoway, Google-ul românesc pentru firme

 Macoway, Google-ul românesc pentru firme
Macoway, Google-ul românesc pentru firme Cine nu are vizibilitate... să?și cumpere. Aviz companiilor, care o pot dobândi achiziţionând cuvinte?cheie care să le ridice site?urile pe primele poziţii în motoarele de căutare. Faceţi cunoștinţă cu următorul nivel al publicităţii online.
Închipuiţi?vă că sunteţi un producător de confecţii care vrea să găsească un furnizor local de bumbac. Un search pe Google cu termenii „bumbac furnizor“ afișează 3,4 milioane de rezultate și liste întregi cu firme de îmbrăcăminte, terenuri, vopsitorii, produse ecologice, adică prea multe lucruri care nu vă interesează. Vreţi să găsiţi doar furnizorii de bumbac și atât. Știaţi că există un motor de căutare românesc ce concentrează rezultatele pe cuvinte?cheie și poate furniza răspunsuri mai folositoare? Macoway.com – un start?up „made in Sibiu“ – vrea să facă diferenţa între paginile „de umplutură“ și cele cu adevărat relevante în căutări după cuvinte. Dar motorul ăsta nu e gratis. Nebunie curată sau calcul bine gândit?
În prezent, publicitatea pe motoare de căutare se face după modelul „plata la click“ (pay per click), adică o firmă care face publicitate plătește o anumită sumă de bani de fiecare dată când un utilizator face click pe anunţul sau bannerul său. La scară globală, acest model produce miliarde de dolari pentru motoarele de căutare consacrate (Google, de pildă, încasează peste 15 miliarde dolari anual, din care în jur de patru miliarde profit).
De ce ar fi mai bună soluţia Macoway? „Are un randament cost/eficienţă mai mare. Prin traficul cumulat din căutările de pe site, din distribuirea de reclame tip text, banner sau snapshot de site pe profilele interne sau pe site?urile din reţeaua de afiliaţi, ajungi în final la un preţ considerabil mai mic decât prin metoda pay per click“, susţine Ovidiu. Pe lângă asta, „la epuizarea bugetului de click un advertiser nu va mai avea deloc reclamă“.
MECANISMUL DE MIȘCARE. Prin ochii unui investitor de risc, site?ul pe care firmele își pot pune profile, contra cost, e un start?up autentic, pe un Internet românesc cu mult potenţial în această zonă de activitate. Ca firmă, Macoway există din august 2010, dar „la site am început să lucrez din decembrie 2008. L?am îmbunătăţit în permanenţă, am adăugat tot felul de opţiuni care îmi treceau prin minte și care s?au dovedit utile în timp“, povestește Ovidiu Macovei. Și toate astea, „fără să mă gândesc exact unde voi ajunge“.
Autor: Money
Sursa: www.money.ro  Vineri, 18 Februarie 2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu