sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Uite cum te desparti de obiectele nefolositoare!

Uite cum te desparti de obiectele nefolositoare!
Uite cum te desparti de obiectele nefolositoare!
Puţini au darul de a nu se atașa de lucruri. Obiecte de tot felul, de la televizor până la bibelouri, au puterea miraculoasă de a ne deveni dragi și, aparent, indispensabile. Dacă ești o persoană care are tendinţa de a aduna obiecte inutile în casă iată câteva sfaturi pentru a scăpa de acest obicei.
Descongestionează periodic locuinţa
Fă-ţi un obicei din a renunţa periodic la obiectele inutile. Nu lăsa să se adune diverse obiecte pe care nu le mai folosești.
Chiar dacă la început nu poţi să renunţi la un obiect care îţi aduce aminte de anumite lucruri, făcând curăţenie periodic printre „vechituri" te vei putea despărţi mai ușor de ele.
În plus, vei observa că locuinţa și dulapurile tale sunt mai „aerisite".
Donează «dublurile»
Dacă ai mai multe obiecte de același fel, două aparate electrocasnice identice și nu folosești decât unul dintre ele donează-l pe celălalt.
Cu siguranţă că o altă persoană se va putea folosi de obiectul respectiv mai mult decât o faci tu.
Caută-le altă utilitate
Vezi dacă nu poţi recondiţiona o piesă de mobilier sau dacă nu o poţi transforma în altceva în loc să o lași să se prăfuiască.
Vinde produsele
Este indicat să te gândești și la varianta vânzării obiectelor care îţi sunt inutile.
Există mai multe site-uri unde poţi posta anunţuri de acest tip.
Banii pe care îi poţi obţine astfel îi poţi investi în achiziţionarea de obiecte care îţi sunt într-adevăr necesare.
Evită să te răzgândești
Odată ce ai luat decizia de a renunţa la un anumit obiect, acţionează imediat ca să nu te răzgândești.
Dacă nu poţi să-l arunci imediat așează-l într-o cutie pe care notează: „De aruncat la data X".
Când vine ziua respectivă ia cutia și arunc-o.
Autor: Click
Sursa: www.click.ro  Sambata, 22 Ianuarie 2011

Un comentariu:

  1. Cine citește această mărturie astăzi ar trebui să sărbătorească alături de mine și familia mea, deoarece totul a început ca o glumă pentru unii oameni, iar alții au spus că este imposibil să fiu căsătorit fericit cu doi copii și o soție frumoasă. Ceva groaznic s-a întâmplat cu familia mea, mi-am pierdut slujba și soția mea a părăsit casa pentru că nu am putut avea grijă de mine și de familie. ea și copiii mei în acel moment. Am reușit timp de nouă ani, nicio soție care să mă sprijine să aibă grijă bună de copii. Încerc să trimit un mesaj de testare soției mele, dar ea mă oprește să vorbesc cu ea. Încerc să vorbesc cu prietena și familia ei, dar încă știu că cineva m-ar putea ajuta și am trimis ulterior cererea atâtor companii, dar totuși Nu mă sună, până când va ajunge o zi credincioasă pe care nu o voi uita niciodată în viața mea . Când m-am întâlnit cu un vechi prieten de-al meu, căruia i-am explicat toate dificultățile mele și mi-a povestit despre un bărbat grozav care l-a ajutat să obțină un loc de muncă bun la compania Coca cola și mi-a spus că este un farmec caster, dar eu sunt o persoană care niciodată crede în vrajă, dar am decis să încerc și l-am contactat prin doctorosagiede75@gmail.com. El m-a instruit și mi-a arătat ce să fac în aceste trei zile de la lansarea vrajiului. Am urmat toate instrucțiunile și am făcut ceea ce mi-a cerut să fac bine. Drosagiede se asigură că totul a decurs bine și soția mea mă va revedea după minunata lucrare Drosagiede. Soția mea mă sună cu un număr necunoscut și mi-a cerut scuze și mi-a spus că îmi este foarte dor de mine, iar copiii noștri și soția mea vin acasă. Și după două zile, o companie pe care am trimis-o scrisoarea mea de mulțumire a sunat, acum sunt exemplarul manager al companiei aici, în SUA. Vă sfătuiesc că, dacă aveți probleme cum ar fi să vă întoarceți sau să vă vindecați de boli precum HIV și cancer, trimiteți un mesaj la acest e-mail: doctorosagiede75@gmail.com sau whatsapp +2349014523836 sau viber la +2349014523836 și veți primi cel mai bun rezultat. Luați lucrurile de la sine și vă vor fi luate. Îți doresc toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere