sâmbătă, 30 iulie 2011

Unde mănânci cele mai bune îngheţate în România

 Unde mănânci cele mai bune îngheţate în România
Unde mănânci cele mai bune îngheţate în România
Gelateriile din ţară care au reţete proprii, gustoase și sănătoase, pot fi numărate pe degete.
Reporterii „Adevărul“ au testat cele mai apreciate sortimente de îngheţată din Capitală. Fiecare aromă este atât de specială încât este aproape imposibil să alcătuiești un top.
Aparent, am avut săptămâna aceasta o misiune dificilă, dar în același timp extrem de delicioasă: găsirea celei mai bune îngheţate din București. Pentru îndeplinirea acestei sarcini, se ia o zi călduroasă de vară, multă voie bună și se cutreieră gelateriile din toate colţurile orașului moleșit de temperaturile ridicate.

- VENCHI, TRADI?IE ȘI SĂNĂTATE. Prima oprire, ciocolateria de pe Calea Victoriei. O oază pe trotuar, vreo 10-12 sortimente de îngheţată și un pahar cu apă. Irina ne-a întâmpinat cu un zâmbet larg - „cum altfel când am jobul de vis și lucrez printre îngheţată și ciocolată", spune ea. După câteva secunde, am uitat și de căldură și de misiune, concentrându-ne pe nougat, gianduja, mascarpone și nelipsitele arome de vară: caise, pepene, mentă.

„Și vouă vă este greu să alegeţi? Eu vin aici în fiecare zi și iau alte două cupe de îngheţată. Încă n-am terminat combinaţiile și noroc că îngheţata de fructe nu îngrașă", spune Ioana, o tânără care lucrează la doi pași de ispita cu nume italienesc. Într-adevăr, după ce am degustat întreaga ofertă, cu greu ne-am hotărât la combinaţie de ciocolată cu ardei iute, caise, nougat și fistic. Atât de delicios, încât precizările Irinei, „nu conţin gluten", „avem sortimente fără lactoză", ne-au trecut pe lângă urechi. Preţul distracţiei de vară: 5 lei cupa.

Autor: Click
Sursa: www.click.ro  Sambata, 30 Iulie 2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu