vineri, 30 martie 2012

LINK-ul unde se vede TOT ce ai căutat pe GOOGLE și emailurile date

LINK-ul unde se vede TOT ce ai căutat pe GOOGLE și emailurile date
LINK-ul unde se vede TOT ce ai căutat pe GOOGLE și emailurile date Google a lansat o nouă aplicaţie care le permite utilizatorilor să-și monitorizeze activitatea online, linkurile accesate anterior fiind păstrate în arhiva personală, informează Yahoo News. În realitate, prin intermediul acestui serviciu, Google va păstra detalii despre utilizatori, făcând un rezumat lunar al site-urilor pe care le-au vizitat, al numărului de e-maluri trimise într-o lună și realizând localizarea utilizatorilor după fiecare autentificare pe Google.
"Să știi mai multe despre activitatea contului tău te ajuta să-ţi protejezi mai bine contul de Google", a spus managerul de produse, Andreas Tuerk. De exemplu, utilizatorii vor putea vedea dacă cineva le-a folosit contul, chiar și din altă ţară, observând site-urile vizitate și va putea să-și schimbe parola în cazul în care contul i-a fost spart.
Reprezentanţii Google au anunţat că mai multe servicii referitoare la "Account Activity" vor fi introduse în lunile următoare. "Dacă cineva se autentifică, în fiecare lună îi vom trimite un link cu un raport protejat de o parolă în care userul va putea vedea ce a făcut luna respectivă prin intermediul serviciilor Google", se arată într-un comunicat remis de companie, citat de Daily Mail.
Noua aplicaţie a fost implementată de Google în aceeași lună în care a fost introdus și sistemul de monitorizare a utilizatorilor pentru a stabili publicurile ţintă pentru publicitatea online. Acest serviciu a fost criticat de internauţi, mai ales cei din spaţiul european, care au acuzat faptul că încalcă dreptul la confidenţialitatea datelor personale, același lucru fiind valabil și în Japonia și Coreea de Sud. "Este alarmant câte informaţii, inclusiv locul în care te afli, oferi companiei în momentul în care ești logat pe Google", notează Daily Mail.
Cu toate acestea, Google și-a argumentat alegerea spunând că schimbările au fost făcute pentru a-i ajuta pe utilizatori și pentru ca firma să aibă o viziune mai bună despre consumatorii săi, avantaj de care se bucură și Apple și Facebook.

Autor: Gandul.info
Sursa: www.gandul.info  Vineri, 30 Martie 2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu